דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


העיקר בהלוואות לעסקים קטנים 

מאת    [ 22/06/2010 ]

מילים במאמר: 586   [ נצפה 1974 פעמים ]

הלוואות לעסקים קטנים הם שונים מלקיחת הלוואות לעסקים בינוניים או הלוואות לאנשים פרטיים במספר דברים ואלו הם:

1. עסקים בינוניים יכולים וקל להם יותר לתת בטחונות ודו"ח ביצועים היסטורי. נתונים אלו עוזרים להם לקבל הלוואות בקלות יותר ומהר יותר. עיקר הדאגה והאינטרס של המלווים זה שישלמו הלוואות שהם נותנים, ערבות ביטחונית של נמשל בניין המפעל גורם להם להרגיש בטוחים לגבי ההלוואה, ודו"ח ביצועים היסטורי נותן נתונים מועילים מאוד למלווה לגבי היכולות של הלווה. ואפילו במקרה של הלוואות פרטיות המלווה יכול להסתכל בהכנסות והצואות של האדם הפרטי ולתת הלוואות על סמך זה שנתונים אלו לא השתנו דרמטיות. אבל מצד שני הלוואות לעסקים קטנים הם הרבה יותר מסוכנים, מכמה טעמים, אחת מהם היא שעסק קטן אינו בעל משאבים לעמוד בתחרות כבדה, ובמקרה של עסקים קטנים חדשים לא יהיה להם אפשרות בכלל לתת דו"ח ביצועים וזה מביא את הקושי הכי גדול בקבלת הלוואות לעסקים קטנים. עסקים קטנים גם ייתכן שלא יהיה להם בטחונות כלשהם להציע, ואם ידרוש ויתעקש המלווה על הבית הפרטי שלך כעירבון, כביטחון, זה יכול לגרום לך לחשוב פעמיים אם לפתוח עסק קטן חדש נכון? הרבה יזמים מחליטים בדיוק כך ובמצב המשק היום זה רעיון טוב מאוד.

2. הבדל נוסף שיש בין הלוואות לעסקים קטנים לבין הלוואות לעסקים גדולים הוא שהממשלה מאוד מעוניינת בטיפוחם מאחר שיודעת את החשיבות הגדולה שיש בעסקים קטנים מכיוון שהם מספקים תעסוקה רבה יותר מעסקים גדולים וגם מקור מצוין לחדשנות ולכן הממשלה מאוד מעוניינת לעודד ולתמרץ אנשי עסקים במגזר העסקים הקטנים ועם יעד זה, הממשלה באופן שיטתי מספקת סיוע להכין תשתית של הלוואות לעסקים קטנים. זאת הם עושים בצורה של בטחונות למלווים כמו תשלום ההלוואה למלווה במידה והלווה יכשל בהחזרת ההלוואה. הלווה קרוב לוודאי יתבקש לשלם עמלת עירבון ואעפ"כ גם הממשלה רוצה שיהיה תוכנית עסקית נכונה על השולחן, הממשלה גם תרצה לווה רציני שסביר לבטוח בו שיכבד את התחייבויותיו (אפילו אם העסק נפל). גם התוכנית העסקית תעבור ביקורת, תוודא שעמלת וחשבת על כל גורמי ההצלחה כמו שיווקיות, התארגנות שיווקית, טכנולוגיה עלות-תועלתית, הערכות פיננסיות מציאותיות, מיקום טוב ועוד.

3. עזרה נוספת שנותנים לעסקים קטנים מלבד הלוואות לעסקים היא יועצים מהממשלה שיכולים לעזור ליזמים להסתכל על כל הגורמים הנ"ל מכל הבחינות ולהכין בקשה מבוססת ורצינית של הלוואות לעסקים קטנים. זה סוג של הכשרה ותמיכה שיכולים להיות יותר בעלי ערך מכל בשביל היזמים, מכיוון שכסף לבד אינו מוביל להצלחה, כל בדר"כ עושה הממשלה, היא נותנת הלוואות קטנות מאוד עם סיוע ניהולי וטכני בהנחה שהלווים קרוב לוודאי צריכים הדרכה להצליח בעסקיהם. המתווכים שמספרים הלוואות יהיו צריכים לארגן תמיכה הוראתית כזאת גם כן.

4. כמו כן, עסקים קטנים שנמצאים באזורים בלתי מפותחים או שאירע אסון באזוריהם שתוצאה מאלו התנאים העסק שלהם ניזוק, עסקים אלו יכולים לקבל סיוע מסוכנויות מיוחדות של הממשלה שמיועדות רק לכך.

אתה צריך להתחיל לעבוד על הבקשה שלך לקבלת הלוואות לעסקים תוך כדי הסתכלות על הבחינות השונות של העסק שלך, מה התחרות בשוק ואיך אתה מתכוון לשווק את ההצעה שלך וכן מה תהיה העלות השיווקית?

לאחר מכן, תעריכו מהם הדרישות הפיזיות והבריאותיות הדרושים בניהול עסק, ולבסוף, תעבדו השערות מציאותיות של כל הנ"ל ובמיוחד את החלק השיווקי, לפני שאתם ניגשים לבקש הלוואות לעסקים קטנים.

מימון עסקים דרוש בדר"כ לצרכים הבאים:

• רכישת שטח.
• רכישה ו/או התקנה של צמחייה ומכונות.
• רכישת רכבים וכדומה.
• צבירת מלאי של חומרי גלם.

הבקשה שלך להלוואה (עם אופי של הלוואות לעסקים) צריכה להביע ולהראות כמה כסף אתה תביא ומה אתה צריך מלבד מימון, תצרף תזרים מזומנים שמראה את מה שאתה צריך ואיך ההלוואה תוחזר. ההצהרות הללו יציירו למלווה את המגמה המשוערת של קידום המכירות וזרימת המזומנים הקבועה שתאפשר החזרה של ההלוואה.

הלוואות פיננסית 7 הינה חברת הלוואות גדולה המלווה לווים בהשגת הלוואה מחברות פיננסיות חוץ בנקאיות הנותנות הלוואות פרטיות וכן הלוואות לעסקים, אנחנו מלווים את הלווה מעת הבקשה ועד העברת ההלוואה לחשבונו או לידו. אלירן גולן כותב מאמרים.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב